Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Att vända på dygnet.

Av Melinda - 7 juni 2011 00:31


You can´t start a fire without a spark.

 

Nu var det ju ett tag sen jag bloggade.

Nån resumé över vad som hänt under veckan hoppar jag över men jag

tänkte berätta lite om helgen som varit.

Jag har sovit läääänge idag, och det har jag för att jag hade oförskämt

roligt igår.

Gårdagen började med ett spinning/gym/zumba pass med några tjej-

kompisar från förr.

Efter vi gjort någonting nyttigt åkte vi hem till mig och övergick till att

vara lite mindra nyttiga.

Det blev några goa drinkar på min balkong, en bra lunch och mysiga samtal

och livet och allt med det.


Senare på kvällen kom ett gäng glada törebor hit och förgyllde våran fest.

Det var riktigt kul att träffa och lära känna lite nya människor.

Två av dem hittade hit nu ikväll på kaffe dessutom.

Sommaren är nu helt klart officiellt invigd och det känns hur bra som helst.


Under veckan som kommer ska jag fokusera på att avsluta mitt skolarbete.

Det måste till ett ordentligt ryck nu, så jag hinner in med uppgifterna innan

lärarna går på semester.


Nästa helg ska vi på middag hos farmor på lördag och sen åka över till

Haparanda och göra ett besök på Cape East med mitt andra tjejgäng.

Det blir gym, basu & middag med vänner, längtar!!


I morgon är jag hemma på förmiddagen med huset fullt av hundar, då jag

ska passa både Akilles & Kairo.

Lär bli en bus =)

Rally är kvar i Ryssbält men kommer upp med Janne i morgon bitti.

Utan Janne & Carola i mitt liv vet jag inte vad jag skulle göra.

När Rally är me dem är jag totalt avslappnad, no worries !

Igår morse räckte det med att jag tog fram Rallys flytväst för att han skulle

börja yla av glädje, så matte VET hur myckt han stortrivs hos dem!


Klockan är ju 01 nu men jag känner mig rätt pigg så jag ska slänga ihop lite

marknadsföringsgrejjor till våran Facebooksida, nya erbjudanden med mera.

Så hörs en annan dag!


// Melinda


 

      


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards