Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Resumé

Av Melinda - 8 oktober 2011 12:14


"the secret is still my own,
and my love for you is still unknown"


Igår var det medlemsfest för NOVA/TC (lokal träningsanläggning).

Det var en trevlig sittning, i första hand för att det innebar umgänge

med några av mina närmsta vänner.

Jag har blivit alldeles för trött.

Hade jag fått bestämma hade jag tagit med mig dessa vänner hem och

spenderat kvällen med dem, på soffan.

Jag försökte ändå att anstränga mig för den goda sakens skull och är

sammantaget nöjd med kvällen.


Förra helgen spenderade jag i Umeå, tillsammans med många andra

partikollegor från hela norrland.

Vi lyssnade på oerhört intressanta dragningar av divere olika ministrar.

Förutom det så hade vi ett par trevliga middagar, och ett gott utbyte

av ideér med andra duktiga och intressanta personer.

Nätverkande.

Jag bodde som vanligt med Linda, och tur jag lärt mig genom åren att

kvinnan snarkar som en hel karl!

Mina pluggar dämpade det värsta, så att jag lyckades skramla ihop nån

lilltimme med sömn, men när jag kom hem i söndags var jag mera död

än levande :)


Måndagen började med kommunstyrelsemöte.

Vi fick en bra information från näringslivsenheten.

I övrigt var det ett ganska platt möte.

På kvällen hade vi partimöte.

Det var riktigt roligt och det händer en hel del från vårat håll just nu.

Vi har engagerat och vettigt folk, som är villiga att jobba för förbättringar.


Tisdagen minns jag knappt mer än att vi hade styrgruppsmöte och styrelse-

möte med Kalixföretagarna, direkt efter jobbet på kvällen.

Där är det aldrig problem med att få igång bra diskussioner.

Det är snarare så att vi alltid, av tidsbrist, måste bryta.


Jag har hur som helst jobbat på väldigt bra i verksamheten under veckan,

och anser att jag har gjort mig förtjänt av min lön :)


Ikväll har Julien kalas.

Barnkalas.

Jag vet inte om jag är bjuden, men jag ska hur som helst planka in och

uppvakta honom.

Mitt i allt kanske man känner att man passar in ;)


Trevlig helg!


// Melinda


       








 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards