Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Att bjuda till.

Av Melinda - 21 oktober 2011 10:36


More than words can say.


Jag fullkomligt älskar kommunikationssättet mail.

Att välja när man ska ha kontakt med folk är, som jag lever, med ständiga

bokningar, en förutsättning för att ha kontakt med människor utanför

kundkretsen, över huvudtaget.

Jag pratar aldrig med säljare i telefonen.

Jag vägrar.

De får maila mig, och vill de inte göra det, då har vi ingenting med varandra

att göra alls.


Att mail passar mig så bra, har nog också att göra med att jag tycker väldigt

mycket om att skriva.

Ord är mäktiga.

Men ord kan också missförstås.

I slutändan är det dock vad en person gör, som talar.

Dessutom högre än alla skrivna ord sammanlagt.


Om man nu ska vara, så kallad vuxen, måste man ju kunna bjuda även på en

riktigt ful bild :) (se nedan)


Önskar Er en fin fredag.


// Melinda


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards