Alla inlägg den 27 december 2010

Av Melinda - 27 december 2010 20:47


 

24 dagar kvar.


Jag bestämde mig redan i morse att jag skulle ta en riktig slapparkväll när

jag kommit hem från jobbet.

Jag har sovit uruselt inatt, och det var kämpit värre att stiga upp ur sängen

när det var dags.

Jag funderade för mig själv hur mycket pengar jag var villig att ge bort för

att få stanna kvar hemma.

Jag kom fram till att 1500 spänn var en realistiskt summa som jag hade

kunnat hosta upp bara för att få mig lite extra tid i sängen.

Nu har jag ingen jag kan muta, å lika bra det, men det var kul att leka med

tanken över vad sömn är värt just där på morgonen när det går som segast.


Imorgon kväll jobbar jag SPA kväll.

På onsdag är det middag hos farmor igen.

Torsdag ska jag kanske träffa en killkompis och fördjupa mig i sten, sax,

påse- läran =)

Å på fredag är det nyår.



// Melinda




 


    


  

Ovido - Quiz & Flashcards