Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Maniac - on the Dancefloor

Av Melinda - 23 oktober 2010 11:14

 
I know the territory - I've been around.
It'll all turn to dust and we'll all fall down.
Sooner or later you'll be screwing around.


Ja herre, vilken kväll!

De här stunderna växer inte på träd.

Jag hade fantastiskt roligt igår på Nova/TC festen.

Varför..??

Sällskapet & Musiken!

Det gör ju allt på en tillställning.

En svängig bugg med Kjelle, ett intressant deeptalk om benböj, ett rockaloss-

röj med kända & okända, och ett riktigt bra gäng vid vårat bord och så vidare.

Några sammanfattande faktorer som gjorde gårkvällen gala.

Det är ju kul att vi som var där har träningen som gemensam faktor, men när

man träffas utanför gymmet så inser man att man faktiskt också delar andra

saker med dem här människorna, än bara att bära ungefär lika svettiga sockar.


Ikväll är det bara att bita ihop som jag sa till Julien tio år i torsdags när jag

var barnvakt till honom.

Vet du Julien, ibland är det faktiskt bara att bita ihop.

Du kommer märka det under livets gång så det är lika bra att du fattar läget

redan nu.

Allt är inte kul, det mesta är inte lätt och mycket är mot din vilja men vid de

här stunderna måste du förså att det finns saker man bara måste göra och genomlida, och då är det bara att bita ihop!!

Nu handlade diskussionen i torsdags om att göra sin läxa.

För mig idag handlar det idag om att tränga bort tröttheten, bita ihop och

ladda om för fest, fast hela min kropp skriker vila, återhämtning säng och

sova.




Lite bilder nedan.




// Melinda 



  


  


  


  


  


  


  


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards