Alla inlägg den 26 april 2011

Av Melinda - 26 april 2011 07:55


En kedja är inte starkare än dess svagaste länk.

Byt länk.


Jag hinner inte skriva något världsomspännande just nu så jag får åter-

komma med den långa versionen ikväll eller i morgon.

Helgen har i alla fall passerat i 100 knyck, som det alltid gör när man har

roligt.

Det bästa med helgens lilla tripp var stränderna i Danmark.

Där körde alla bil ända ner till vattenbrynet.


I södags var det ren sommarvärme i Göteborg och till och med jag

hängde ute i nästan inga kläder alls.

Lovely.

Jag har ingen aning om när jag åker ner nästa gång men att jag ska ner

någon gång i sommar är givet, bara inte när.


Förutom en fadäs här hemma i Kalix på påskafton som berörde mig till

vrede så har allt flutit på som planerat på jobbfronten.

Varje gång jag varit borta från företaget här i Kalix så inser jag att det

faktiskt går :)

" There´s no end to the possibilities " mitt favvouttryck från nån film,

kan till och med ha varit Batman, som jag inte ens gillar men ibland

fastnar ju saker i huvudet från de mest oväntade håll.


Önskar Er en fin måndag (tisdag) =)


// Melinda


                     

Ovido - Quiz & Flashcards