Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Melinda - 13 maj 2011 15:17


My heart is like an open highway.

Like Franky said - I did it my way.


Just nu tänkte jag blogga men inser att jag har ingen motivation.

Jag ska kila iväg och hämta en kaffe så kanske det hjälper.

Okey, jag prövar.


Jag har oordning i mitt huvud just nu.

Veckan har varit kanon så det är inte det.

Det är bara smårörigt med olika datum, viktiga möten som krockar med

(för mig) ännu viktigare lektioner att infinna mig på.

Jag vet inte hur jag ska få ihop det, någonstans kommer det att faliera

och jag har inte tid, råd, ork att missa och måsta bli efter och ta igen.

Jag är vilsen.

  


Imorgon ska jag göra en plan, inte idag, utan imorgon.

Det får bli så.


För att chocka allmänheten kan jag också berätta att jag idag har varit

på gymmet.

Ja ni hörde rätt, jag har tränat.

Med hjälp av en vän på Facebook som skrev till mig i Grevens tid fick

jag en gnutta inspiration som ledde mig raka vägen upp till Nova.

Jag hoppas den killen inte släpper mig nu utan sätter lite press på mig.

Jag jobbar och presterar allra bäst under press och stress.

Fast jag hatar det.

Och älskar.


Nå trots "lack of motivation" fick jag ju ner några rader.

Ni är ju suveräna Ni som ständigt återkommer till min blogg, haha, hur

ids ni ??   

  


Jag har inte fotat nåt i veckan så jag slänger in några bilder helt random

som jag tycker om, från hjärtat.

  


// Melinda



   


Jag & Sandra på TC/NOVA festen 2009


   

Ovido - Quiz & Flashcards