Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Melinda - 20 maj 2011 11:55


And off we go!


Sitter på planet till Stockholm nu i skrivandes stund.

I helgen vankas Helsingfors kryssning med ett härligt gäng.

Tydligen är det närmare 40 personer från Kalix som ska på samma båt som vi.

Världen är ibland alldeles för liten.


Tydligen och som vanligt är även tekniken på väg framåt när det visar sig att

Wi-Fi är på väg In i våra flygplan.

Wow!


Skolterminen närmar sig sitt slut.

Mitt mål för mitt skolår såg ut enligt följande:

500 poäng VT.

400 poäng under sommaren.

600 poäng HT.


Jag har snart skramlat ihop 450.

Jag har trots allt ändå kämpat det måste jag säga.

Plugget vid sidan om jobbet och allt annat har tagit ut sin rätt och just nu vill jag bara slippa känna pressen från mig själv och sänka ambitionen.


På tal om ambition så läste just Sandra upp våra horoskop.

Sanna skulle inte vara med om något världsomspännande i helgen, Sandra skulle överösas med kärlek och jag skulle vara just – ambitiös.

Vad innebär det då, ska jag stå på kryssningen och prata politik med nån  rocksnubbe eller kommer jag springa runt och knyta affärskontakter?

Hoppas verkligen inte!

I helgen vill jag bara flyta med och ha som högsta ambition att roa mig.


Vi går mot landning och jag måste avsluta men återkommer med en uppdatering

för den som är intresserad =)


Ha en bra fredag vänner!


// Melinda


(SMS = Sanna, Mel, & Sandra)


 

Ovido - Quiz & Flashcards