Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Melinda - 27 maj 2011 16:35


Plan Three - Still broken.

Lyssna.


Vars ska jag börja?

Jag börjar baklänges - i nutid.

Tidig morgon, som vanligt.

Stentrött!!

En kopp kaffe gör verkligen underverk på mig, jag är sannerligen fast.

Skola, med diskussioner om tjejjers korta kjolar, stringtrosor till barn,

moral i uppfostran & snöröjjning, av alla ämnen.


Lunchprom med Anna och Åsa.

Vi skulle gå upp från stan och gå ett varv runt rammelbergsspåret vilket

brukar ta en timme fram och tillbaks med lite småstopp på vägen.

Vi gick prick klockan 12, och jag kom tillbaka till jobbet halv tre.

Väl på spåret tog vi en liten avstickare på 90 minuter.

Härligare lunchrast får man leta efter.

Jag hade dock inte ätit mat innan så jag hade i princip kunnat äta bark

som de fyrbenta :)

Hundarna är nöjda vilket gör mig supernöjd.

Den som inte tror att en liten hund orkar gå långa promenader, får gärna

följa med mig och min vovve på prom.


Gårdagen var hetsig och stressig.

Jag lämnade in mitt slutarbete i psykologi B ungefär 15 minuter innan

deadline.

Ja med mycket god maginal alltså ;)


Kvar av skolan innan jag får sommarlov (fast jag ska ju läsa Historia B

& C under sommaren) är ett slutarbete i Samhälls B, en sk rapport om

ett samhällsanknytet ämne.

Jag ska skriva om ett politiskt parti och dess utveckling genom tiderna.

Från att ha varit ett strikt konservativt parti till att idag vara ett

nytänkande arbetarparti.

Har du koll på våra ideologier, gissa vilket!

Sen är det en hemskrivning om 1900-talet och de stora händelserna

under gågna århundradet i Historiakursen.

Typ krigen, imperialismen med mera.

Sist har jag ett par uppgifter i svenska B att lämna in.

Dessa uppgifter ska vara klara veckan innan midsommar har jag själv

bestämt.

På komvux får man ju egentligen hålla på till pensionen om man så vill

men jag hade tänkt avsluta det jag dragit igång lite snabbare än så och

då måste man piska på sig själv lite.


Ja å resten av min vecka har sett ut som vanligt ungefär.

Helt ointressant.

Upp 06, hundprommar i massor, skola, möten, jobb och träningar.

Massa skratt på jobbet förresten, vi har verkligen SÅ kul tillsammans!


Just nu har jag ganska mycket planerat till höger och vänster.

Både yrkesmässigt och privat.

Sommaren är varmt välkommen!!


Trevlig fredag vänner.


// Melinda






       

Ovido - Quiz & Flashcards