Alla inlägg den 12 december 2009

Av Melinda - 12 december 2009 14:03


 

När man tycker om någon kan den personen genom att bara säga hej

göra skillnad.

Denne kan få dig att le brett för dig själv i din ensamhet, eller för de

andra att skåda och undra över vad som kan vara så rysligt roande...




Idag ser jag fram emot en kväll med mina gamla vänner.

Glögg hos Anna, och just den här gången verkar det finnas

en hel novell att uppdatera.


Senare kommer Sandra in från Töre där hon firat hennes pappas 50- årsdag.

Vi ska möta upp några killkompisar nere på det lokala, bland annat min kära

och väldigt nära vän Anders.


Anders har under 15 år varit min svåger, alltså mitt ex bror men är numera

kort och gott min kompis.

Anders är bra, han kan nästan allt, och det han inte kan tar han reda på.

Han är bra att snacka med, han är väldigt rak och jag har ett väldigt stort

förtroende för honom.

Som far till sina två underbara barn & som blivande man till Linn är han

ett föredöme för alla andra killar och jag hyser stor respekt för att han

oavkortat alltid ha valt att leva med högsta moral i sin relation.


 

Jag tror att en pojke blir till man när han, utan att skryta om det,

ser sig själv i spegeln och vet i sin ryggrad att han gjort det enda rätta.

 



Trevliga Lördagshälsningar från mig!





// Melinda @ vecket    :-)


  

    



Ovido - Quiz & Flashcards