Alla inlägg den 9 november 2010

Av Melinda - 9 november 2010 23:16

 

You are not even a - has been,

You´re a - never was !

  

( mitt favorit filmcitat )


Så nu har man just avklarat 3 timmar på en spinningcykel.

De första 90 gick grymt lätt & bra, men under de sista 90 upplevde

jag en av de värre smärtorna jag kännt i min lilla kropp.

Jag har ingen aning om hur jag lyckades trampa mig igenom resten

av halvan med bara ett fungerande ben, men jag antar att viljan

övergick kroppens skrik.

Det är så med träning som med så mycket annat här i livet.

För att nå någon typ av framgång måste man pressa sig själv till

gränser bortanför bekvämlighetzonen.

Jag är inte nöjd med min träning ikväll, eftersom jag bara hade halva

tiden på mig att ta ut min styrka på, men jag är å andra sidan nöjd

med att jag faktiskt satt kvar alla de där gånger som jag hann tänka

att jag skulle kliva av.

Hur det än var så är jag alltid glad när jag har tränat, så även idag

trots en väldigt ömmande nedre baksida.


Klockan är 23 och jag har just ätit middag.

Jag hade en hel bok av rader i mitt huvud till dagens inlägg men

tröttheten börjar gripa mig så jag sparar det till en annan dag.


Idag har i alla fall  Rally haft fest   

I morse har han hängt med favvotjejjen Tekla, och sen på em kom

storebror Algot och lekte en timme.

Nu ikväll har han vart över hos Akilles på sällskap när jag varit borta.

Han har nog aldrig förut träffat alla sina tre favoriter på en och

samma dag :)


I morgon har jag ett berg med jobb som väntar, bland annat ett

möte, bokföring & banken.

Sen på kvällen ska jag till Siknäs på glögg/the träff med mina kära

gamla vänner.

Längtar så.



// Melinda


  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards