Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Melinda - 17 februari 2010 18:10



 

Runt min hals hänger tre ringar.

Var och en symboliska.

 

Kärlek

Respekt

Mod



För mig kommer respekt först av dem alla.

Modig är jag inte alls, däremot har jag mod.

Vad beträffar kärlek så finns den i så många skepnader.

Halsbandet har jag fått av min storasyster som däremot

är den modigaste personen av alla.



Arbetsdagen är slut, träningspassen stundar, och jag längtar!

Spinning & Body pump, laddat med bra kost hela dagen.

Målet är att svettas bort den lilla tjockhet jag känner i halsen.

Har man inte blivit sjuk utan bara känner att det börjar hända

nåt åt det hållet så finns ingen bättre medicin för mig än ett riktigt

tufft träningspass, men det måste innefatta kondition för jag måste

svettas massor för att det ska funka.









// Melinda





  






 



Ovido - Quiz & Flashcards