Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Melinda - 24 mars 2010 22:01


 

 

Ibland faller dagens planering långt utanför den ram du målat upp.

Ändå kan resultatet bli bra mycket bättre än den ursprungliga avsikten.

 


Kan jag vara bland dem enda som faktiskt besökt IKEA utan att handla ett enda

litet knyte av någonting alls?

Jag hade ju en handlingslista, men så fort jag klev in genom dörrarna på detta

inredningsparadis så blev jag så utarmat trött att jag tappade all lust att kasta

mig in i havet av saker & ting.

Den matthet som slog mig kom av att jag egentligen vill ha så himla mycket.

Jag vet inte var jag ska börja och det kostar energi när tankarna inte samlar

sig i huvudet en och en på rad, utan allt snurrar och hoppar från badrum, till

ramar, till hyllor, till belysning i en enda oorgansiserad röra att jag tappar alla

mått jag innan kunde i huvudet.

Det blev för mycket av det roliga så jag gick ut igen.

Väl hemma kändes det onekligen lite tomhänt :/


Rally har haft fest hela dagen.

Hulabalua med A & hjärtat T :-)

Matte är mest bara trött.


Imorgon ska jag äntligen få färga bort min bleka råttfärgade utväxt!

Jag är verkligen inte mörkhårig och det syns nog så tydligt när solen

ligger på och dagsljuset bländar det som mest liknar en taskig flint i

botten...tjejer vet vad jag pratar om.








// Melinda





 


  

Ovido - Quiz & Flashcards