Alla inlägg den 22 april 2010

Av Melinda - 22 april 2010 22:03


 

Hur konstigt är det inte, allt som sker.

Jag vet knappt om jag någonsin kännt honom alls.

Själen.

 

Torsdagen bjöd på tjejsnack a´la Hudverket.

Jag blev trackad från flera håll men eftersom det var av de närmsta

så tar jag det som kärleksförklaringar, vänner emellan.


Imorgon åker Blad.

På riktigt kommer hennes frånvaro att märkas, jag är liksom van att

ha henne vid min sida, på jobbet och på de övriga timmarna som utgör

dygnet.

Jag tror hon kommer ha den bästa tiden i hennes liv.

Hon är så ung, hon ska ju göra sånt här.

Jag har stora förhoppningar att hon släpper garden bara lite och tillåter

sig själv att tycka om någon, om rätt kandidat nu skulle dyka upp.


Har tunga ben.

Alltid när jag tränat ben kan jag äta vad som helst på kvällen, jag har

betydligt högre förbränning än vanligt och det suger i kroppen efter mat.

Som godis innan sängen nu blev det gräddglass med jordgubbssmak :-)

1 dl lätt vaniljyoughurt, 1/2 dl iskallt vatten, 1 dl frysta jordgubbar

och naturligtvis 1 dl proteinpulver m vaniljsmak.

Allt i Mixern = supernyttig "glass".

Världens bästa kvällsfika när sötsuget kliver på i takt med att ögonlocken

kliver ner.


Imorse sa jag till min hund...och menade det också!

"det är en fröjd att vakna med dig varje morgon" 

Han är så ofantligt mysig på mornarna att det ger mig värme ända in i

märgen.

Töntvarning ? Taget!


I morgon ska jag visst få veta en sak eller upptäcka något.

Jag har ingen som helst aning...



Godnatt vänner!




// Melinda


  


  


  




Ovido - Quiz & Flashcards