Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Jag vill...

Av Melinda - 27 april 2011 15:24


Jag vill...


... bo i en sommarstuga vid hav och skog i sommar eller på landet.

... träffa någon ny & intressant människa att jyra med.

... ha semester i sommar och verkligen vara ledig, på riktigt.

... fara på en galen roadtrip & stanna vid nån sjö och bada med kläderna på.

... sitta vid en eld en hel natt och bara vara.

... ligga på en strand och stanna där även fast solen är på väg ner.


Jag måste nog hejda mig, det här kan ju bli hur långt som helst.

I bästa fall så får jag en eller kanske två av dessa önskningar uppfyllda och

det är gott nog för mig :)


// Melinda


 



 
 
Ingen bild

Måsen

27 april 2011 15:39

Du borde köpa en stuga på Malören, där råder ett lugn av sällan skådat slag! Jag har besökt den ön flera gånger och har bekanta vars malören är deras paradis!

Melinda

27 april 2011 15:40

Jag har aldrig ens varit där ! Se vad man har missat!
Jag lägger till det på min Jag vill - lista =)
Tack för din kommentar...

// Melinda

 
Ingen bild

JB

27 april 2011 15:55

If you can imagine it you can achieve it
If you can dream it you can become it!

/JB

Melinda

27 april 2011 18:26

Wow !

Det blir mitt nya motto ;)
Tack!

// Melinda

 
Ingen bild

Måsen

27 april 2011 15:56

Fråga Rolle och Katarina om du får följa med :)

Melinda

27 april 2011 18:25

Det ska jag absolut !!
( och det tror jag att jag får =) )

Tack !!

/ M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards