Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Uteliv & hundliv.

Av Melinda - 1 maj 2011 16:53


Planering är A & O.


Jag har spenderat min valborgsmässoafton i Sokkenträsk utanför

Vitvattnet på Resident fam Eliasson.

De bor riktigt lantligt med träsket utanför fönstret, med massor

av härliga faciliteter.

Jag och Jonna grillade igår kväll, och det blev (faktiskt) lyckat!

Hundarna har fått härja på utomhus hur mycket som helst och till

Rallys lycka fanns det en massa fotbollar att tillgå.


Jag har sovit som en prinsessa i natt.

Inte vet jag om det var den lantliga friskluften, doften av grill i mitt

hår eller vinglasen, hur som helst vaknade jag utvilad och pigg baki 8.


Idag kom Markus ut och då packade vi med lite förnödigheter och

for på bergsklättring upp till en liten stuga som Jonnas pappa byggt

på toppen av ett berg.

Där käkade vi lunch och njöt av miljlön.

På en skala av hur mysigt det var där uppe blir det lätt 10 av 10 poeng.

Jag vill också ha ett litet krypin på ett berg, i skogen mitt i ingenstans.


Resten av kvällen ska jag slappa.

Släppa ambitionerna och de måsten som jag väl egentligen har.

Fan vad skönt och göra ingenting.


Ny vecka i morgon.

Upprop på Psykologi B kursen.

Stockholm/Karlstad plus födelsedag.


För mitt yttre ska jag faktiskt orka anstränga mig så pass att det blir

hårfixning hos Louise i morgon, och Akrylnaglar på tisdag av mitt nya

personaltillskott som jag ska presentera på Hudverkets Facebook-sida

på onsdag!

Hår & naglar, det blir min födelsedagspresent till mig själv.

Nästa present jag ska få av mig själv blir ett armbandsur, har ingen

vettig allroundklocka nu och det är fasiken så snyggt och praktiskt.


Ha en skön söndag, det ska jag banne mig ha ;)


// Melinda




 


  


     

         

   

 

   

 
 
Ingen bild

Susanne Engman

1 maj 2011 19:16

Visst är det mysigt i Socken. Vi har vårat sommarställe där. (Min pappa kommer därifrån). /Susanne Engman

Melinda

1 maj 2011 20:16

Världen är liten ;)
Mycket mysigt, jag skulle absolut kunna tänka mig att bo så där, underbart vackert med vatten och berget runt omkring för att inte tala om lugnet !
Jag kan verkligen tänka mig att ni trivs på somrarna.

// Melinda

 
Ingen bild

Linda

1 maj 2011 22:03

Åh så härligt ni verkar ha haft!
Hade gärna gjort er sällskap. Vilka fina bilder du har tagit, får hemlängtan..
Ha det så gott
kram//Linda

Melinda

2 maj 2011 07:31

Det var så himla roligt att få se allt det där som Jonna brukar prata om =)
Ni har haft en riktigt bra start på livet där ute!

Kanske en träff hemma hos Erdär uppe i sommar ?

Kram Melinda

 
Ingen bild

Sandra

2 maj 2011 09:03

Vad tar hon för att göra akrylnaglar?:) Är väldigt sugen!:)

Melinda

2 maj 2011 18:33

Hej Sandra!

Hon kommer följa de rekomenderade utpriserna som leverantören av förbrukningsprodukterna anger, så ett helt nytt sett kommer ligga på ca 900-950 kr.
Håll utkik efter hennes häftiga introduktionserbjudande, för det vill du INTE missa =)

// Melinda

 
Ingen bild

Linda

3 maj 2011 12:13

Det tycker jag verkligen vi får göra allihop, vore kul! :)
Kram/Linda

 
Jonna

Jonna

9 maj 2011 19:37

Melis, som du blir kallad av min pappa ;) haha
Tycker vi styr ihop en sommarhelg när linda kommer hem, kan vi ta med oss massa vin och mat och gå upp på berget med massa mysiga filar och göra en liten eld:) Så får hundarna härja fritt, kan vi bada badtunna också, skulle inte det vara mysigt?! Kram /Jonna

http://www.form-ge.com

Melinda

10 maj 2011 08:29

Det låter som en riktig sommardröm =) !!!!!

Kramis !!

// Melis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards