Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Snake.

Av Melinda - 11 maj 2011 18:35


Den som säger sig kunna läsa mellan raderna måste ha lite att göra.

Jag undrar hur det känns, att ha för mycket tid att spekulera runt med.

 

Hos mig, i mitt liv finns tid förövrigt inte i överflöd.

Sen gäller ju samma fysiska lagar för mig som för alla andra, det vill säga att

dygnet har 24 timmar, varken mer eller mindre.

Åter, i mitt liv så anstränger jag mig hårt för att fylla dessa med vettiga saker.


I hemläxa till i morgon ska jag se en film om första världskriget.

Vi såg den om andra världskriget idag och filmen betonade bakgrunden till att

det blev ett nummer 2, samt vem de starka ledarna egentligen var och var de

båda kom ifrån (Hitlers & Churchills barndom)


Igår var Rally en millimeter ifrån att få ta emot ett hugg av en huggorm.

Det var troligen första gången någonsin som jag ser en orm i våran natur och

jag kan knappt prata om det som hände.

Min hund lever och resten vill jag bara glömma.


På jobbet händer det som vanligt grejjer.

Man får aldrig somna till, kunden måste alltid känna att man förnyar sig och

anpassar sig utifrån den förfrågan som marknaden kommer med.

Så på måndag börjar min nya tjejj !!


Jag har inte för avsikt att ha min blogg som reklamplats för min veksamhet

men jag kan naturligtvis inte missa tillfället att visa upp henne och de kanon-

fina erbjudanden som vi erbjuder hos oss i och med hennes start.


Vill du göra en nagelförlängning under maj eller juni för att vara riktigt fin

under semestern så ingår fyllningen inom 3 veckor GRATIS ;)

Fyllningen kostar annars 450 kronor så det är verkligen en hejdundrande

kampanj.

Jag har precis gjort mina och ska verkligen se till att hålla dem snygga genom

hela sommaren.


Till dig som planerar att fixa utväxten, klippa upp håret, slänga i en toning

eller göra slingor nu i maj eller under juni månad, så bjuder vi på klippningen

när du bokar en färg eller slingbehandling.

Det är ju hög till för den där uppfräschningen av håret som man vill ha gjort

innan ledighet, midsommarhelg och sommarnöjjen drar igång så passa på

nu när klippningen är GRATIS ;) ( kostar annars 390 kr)


Bokas under maj på 0923-140 50 eller på min mail :

melinda@hudverket.se

Så, nu har jag promotat Outi hos oss :)


 


Den tid som är kvar av veckan ska jag lägga på att plugga.

Jag har eftersläpat i flera ämnen nu och måste göra ett ryck.

Jag ser fram emot en lugn helg inför vad som komma skall.


// Melinda




 
 
Thess

Thess

12 maj 2011 21:32

Hej C: Titta in på min blogg och lämna en kommentar om vad du tycker om min teckning :D
Om du gillar konst och så, så kanske du gillar min blogg. ;D

http://Thessisme.blogg.se

Melinda

13 maj 2011 14:51

Visst ska jag göra det =)

// Melinda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards