Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Melinda - 16 januari 2011 21:40


 

Äntligen & på tiden har jag en plan B.

 

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag sammanfattar den kort.

Fredagskvällen spenderades hemma själv med Rally och en massa

tankar.

Lördagsmorgonen sparkades igång med ett härligt träningspass!

En lite kortare arbetsdag följde då min syster ställde upp och hjälpte

mig på jobbet ett par timmar.

Ett par sköna timmars soffsovande och sen en avslutande vinkväll

på lokala haket med Johanna, Maya & Sandra.

Kvällen resulterade i ett oväntat avslut, inte uppskattat.

I övrigt var det riktigt trevligt.

Jag hade minst tre deeptalk med olika killar som funnits i min närhet

en längre tid.


Killar har en fallenhet att gärna prata av sig med andra tjejjer har

jag fått för mig, i alla fall är det så i min relation till andra killar.

Jag tror att eftersom vi tjejjer är väldigt verbala och känslomässiga

i samtal är det lätt att "öppna sig" då vi gärna styr in på lite tyngre

ämnen att surra om än vilken skoter han kör den här säsongen och

så vidare.

Sen har de flesta killar kanske en, ett par eller till och med ingen

som de pratar deep shit med, meddans vi tjejjer ofta har ett helt

gäng vänner som vi kan bli emotionella med. 


I eftermiddag har jag vart på möte, sen ätit på Kina med Linda.

Vi konstaterade att ytterst små beslut i en människas liv ofta ger

mycket stora konsekvenser som utslag.


Veckan som kommer är händelserik.

Ett möte i morgon, en kvällsträff på onsdag.

Andra träffar ska OSA:s.

Pappa åker hem på torsdag.

Annonser ska in, både Sandras och min.

Jag ska ta ett beslut om nya arbetskläder och skyltar i våra fönster.

Jag ska träffa stoffe för att jobba med hemsidan, då den legat under

uppdatering, eller i väntan på.

Jag ska sätta in Sandra i nya lite mera administrativa arbetsuppgifter.

Sen ska jag ta hand om mig själv på ett bra sätt.

Kost, träning & planering av min tid.


Helt okey med ny arbetsvecka.

Åter igen är saker roliga och i skrivande stund finns en känsla i mig

som jag gärna behåller, jag kan göra och bli precis vad som helst.

No limits.




// Melinda


  


  











Ovido - Quiz & Flashcards