Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Melinda - 6 augusti 2011 14:26


En liten knuff i rätt riktning.

Att några väl valda ord kan göra så mycket.

 

Det har vart dålig uppdatering på min blogg under veckan.

Jag tycker ju dock att jag gjorde en bra insats under semestern så jag

har "tagit ledigt" med gott samvete.


Ibland har det hänt, senast igår, att den mest otippade personen visar

sig kika in här då och då, och det är lika förvånansvärt som glädjande.


I veckan har jag jobbat.

Mer än så kan jag inte tillägga.


Igår kväll hämtade jag upp Julien för en kvällspromenad i slalombacken.

Han blev kvar över natten och förgyllde min fredag.

Idag har vi sovit väldigt länge och sen gett oss ut på en långpromenad

med Linn & Kairo.

Julien är inte den som är den, så han hoppade ur kläderna och tog ett

dopp i älven medans jag nöjde mig med att titta på.


Jag kan tangera en vecka utan träning och det börjar ju bli en följetång.

Idag, hur som helst ska jag ta tjuren vid hornen och ta mig tid för ett

pass på Nova.

  


Jag skrev en gedigen TO-DO lista till mig själv igår innan jag gick från

jobbet.

Senast måndag morgon har jag deadline på den och då innebär det att

jag måste pinna på när andra förnöjer som bäst sig på Luleåkalaset.

Jag är ganska duktig på att hitta ursäkter och använda ordet sen som en

ursäkt att skjuta upp något mindre roligt till förmån för annat som lockar.

MEN nu finns inget sen.

Bara NU.

 

Vad är väl en bal på slottet.... ??

Att jobba är livet! ( jag e int bitter ;) )


// Melinda


 



               

Ovido - Quiz & Flashcards