Alla inlägg den 16 september 2011

Av Melinda - 16 september 2011 17:47


För mig,

är ingenting omöjligt.


När jag vaknade i morse bar jag på den där alldeles speciella känslan av att

det snöat.

Ni vet, när man utan att titta ut genom fönstret bara vet, på känsla, att det

har kommit snö under natten.

Jag kände doften av jul och pepparkakor.


Naturligtvis hade jag fel, men det var ack så skönt att bara leva någon liten

minut i den stämningen.


Ikväll, närmare bestämt snart, kommer två av mina närmaste vänner förbi

mig på en umgängeskväll.

Det ska verkligen bli skönt att umgås på hemmaplan med nära och kära.

Jag tror man alldeles för sällan talar om för folk vad de egentligen betyder

för en.

Inte i ett förhållande, för då kommer det ju så naturligt, men i de andra

relationerna, de som liksom bara flyter på, i tid och rum, år efter år.

  



// Melinda 



 

Ovido - Quiz & Flashcards