Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Händer & Hundar

Av Melinda - 16 februari 2010 17:24


 

Jag tror mina fingrar är på väg att trilla av snart...!

For Real.

 

Jag håller på att avsluta en körig dag på jobbet.

Jag har haft igång tio olika projekt och avslutat ett.

Fast det var det allra viktigaste så det känns ofantligt

skönt.


Vi har haft besök av Ingo här på arbetet.

Till Rallys förtjusning.

Men det finns INGEN som leker med han på samma sätt

som Tekla gjorde.

De var ett radarpar minst sagt.

Alla andra hundar tröttnar så fort men med Tekla kunde

han hålla på oavbrutet i timmar, och oftast var det Rally

som kurkade i slutändan.

Det händer aldrig men någon annan hund, de flesta lessnar

på hans iver att leka mer Mer MER!!




Det verkar bli en bio ikväll, förmodligen en semla också.

Thats all.





// Melinda



  


  


 

    





 
 
Ingen bild

saek

16 februari 2010 19:09

har du testat nitroglycerinkräm?

 
Ingen bild

Ingela

17 februari 2010 01:48

Aj...ser ut som Raynauds fenomen. Har mitt "systeröga" rätt?? Så gossiga bilder på Rally å kompis, önskar jag kunde ha hund men min man e allergisk....

 
Ingen bild

Melinda

17 februari 2010 10:43

Jo Ingela, du har helt rätt, sen 13-14 år tillbaka har jag dragits med den här skiten.. :/ Samma sak varje dag flera gånger om dagen, fast kärlkrampen är allra värst den här årstiden, borde emigrera till ett varmare land :-)

Saek...faktiskt inte men jag vet att en del använder den i cirkulationsökande syfte, jag äter Adalat..om du är den jag tror du är så känner du nog till det mer än vä'l :-) Fast jag kanske skulle prova en sån Creme ändå, jag behöver ALL hjälp jag kan få! // Melinda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards