Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

BUS!

Av Melinda - 19 februari 2010 18:37



 

När någonting med nån har tagit slut, så kan man sakna det som

fanns runt omkring lika mycket och mer, än själva huvudpersonen.

 

Idag har Tekla hängt med oss på jobbet hela dagen.

Hon kom hem till oss tidigt i morse och åkte alldeles nyss.


Jag lärde ju känna Janne & Carola i början på sommaren när jag umgicks

en hel del med deras son.

Vi hängde där hemma i Ryssbält nästan jämt.

Det är så att det finns hem och så finns det HEM.

Hos Wiklunds är det alltid så varmt på ett sätt som är svårt att beskriva.

Jag tror alla som känner dem kan hålla med om att man alltid möts med

vidöppna armar och att det finns en väldigt gemytlig & hemtrevlig känsla

i deras hus.

Redan efter första mötet med dem kände jag mig hemma och som en av

alla.

De symboliserar den där tryggheten som bara finns i en bra & riktig familj.




Jag missade morgonträningen i morse, då mitt pass blev inställt, jag laddar

upp för att åka och göra det nu istället.

Jag hade liksom bestämt mig för att träna idag, så jag vill verkligen avsluta

den här arbetsveckan på upplagt sätt.

Blir ett lätt gympass på NOVA.


Ikväll blir det definitivt BUS.

Brun Utan Sol!!

Jag orkar snart inte se mig själv och att sola är inget alternativ.

Det är ju inte ALLA som ska till Thailand i vår - faktiskt.






// Melinda


 

  



     

 

 
 
Bella

Bella

22 februari 2010 08:06

Vad gullig du är=)Jag ska vara hund/hus/häst vakt 10-14 mars då får vi träffas och ta en sväng med vovvsingarna;-)ta hand om dej!Kram

http://bellaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Melinda

22 februari 2010 11:47

Åh vad kul, jag planerar in det genast :-) KRAAAMMM!!

 
Ingen bild

C & J

23 februari 2010 13:15

Men åååh vad rörd jag blir, du vet att det är en ömsesidig känsla. Kramar

 
carro

carro

25 februari 2010 01:11

hej! pratade med sara & hon sa att du frågat henne hur det går med mitt ansikte sen jag var hos er. det går alldelens utmärkt & jag är väldigt nöjd! :) tänkte att jag måste ju skriva det då du varit så omtänkssam & frågat! :) ha det bra!

http://caarroekholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards