Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Melinda - 12 januari 2010 16:36


 

Ibland blir jag så jävla förbannad!

 

 Människor i ditt liv tar sig friheten att förstöra saker som påverkar dig

i den framtid som de själva inte ens finns kvar i för att kunna stå till svars.


Jag kan bli matt i hela kroppen av den frustration och ilska jag känner när

en liten obetydande händelse påminner mig om att en människa kan be om

förlåtelse mer än 1 000 gånger till en och samma person utan att själv få nog.


Jag tar mark direkt när känslan fångar mig.

Ett sug i hela kroppen, ett lätt illamående, ett surr av tankar som säger att

det händer igen.

Jag vill ge upp, kasta in, skita i allt, orkar inte riskera, orkar inte slåss mot

det enda jag vet.

Att man blir sviken och att det gör ont.


Vem ger en annan rätt att ta ett förtroende i sin hand och förstöra det så till

den milda grad att det inte överhuvudtaget finns kvar för nästa person att äga?


 

" because of you I find it hard to trust not only me but everyone around me "  

                                  because Of You - Kelly Clarkson

































































































// Melinda














  

Ovido - Quiz & Flashcards