Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Melinda - 29 januari 2010 17:43



 

 

Som från ingenstans, av ingen speciell anledning kom jag att tänka på

den roligaste helgen på hela förra sommaren.

 

Förutom att jag lärde känna massa nya människor, att Luleå gungade och att jag vistades kring positiva personer så var kalaset förra sommaren en helg som blev

en milstolpe på ett lite annorlunda sätt.


Jag hade genuint och uppriktigt kul för första gången på så otroligt länge.

Jag var fri i en massa olika bemärkelser.

Jag lyckades släppa hämningar och hade viljan att vara social och umgås med

så många som möjligt, utan att hela tiden tänka på bästa sätt att skjuta ut mig.

Vi var ett otroligt härligt gäng, ett sällskap där alla hade en given plats.

Det är så roligt att umgås med killar när det inte går och blir komplicerat.

Det kan ju lätt bli det med dom där - killarna alltså :-)


Jag blir glad när jag tänker på alla skratt.

På Ante som jag lärde känna, på alla interna skämt.

Som när Sandra döpte alla sex fåglarna i mina öronhängen (Knatte, Fnatte, Tjatte, Snatte, Latte & Ratte) och jag sen tappade en och vi hade begravning

där på Kaskens veranda för att Tjatte var död.

Tänker på den magiska kvällen vi hade på Invit där vi serverades överlägset goda drinkar - alla kategorier!

De var tider de, man får ju låna lite av sommaren i tankarna när det är isande kyla både ute och inne ( i alla fall på mitt jobb)


I helgen blir det Gala och lägenhetsvisning.

Få se då.....

 

 

// Melinda



  


  


  


  




Ovido - Quiz & Flashcards