Direktlänk till inlägg 29 november 2010

JuleFRID??

Av Melinda - 29 november 2010 19:52


 

Du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt,

om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt.

 

Idag flippade jag ur i ett stressraseri som min lillasyster fick lyssna

på under tre hektiska minuter när jag tuggade på om allt som gör

mig galen.

 

Tror jag var på väg att kollapsa ihop av högt blodtryck. 

Som det kändes i alla fall.

Efter jag hetsat av mig om hur stressad jag var, var jag helt plötsligt

mindre stressad.

Sen räddade hon min dag åxå.

Så tack lil´sis för tålamodigt lyssnande på andra sidan luren och

lojalt uppbackande i en akut nödsituation.

Tack till Sara som hade gjort detsamma för mig, om hon varit tvungen.

Tack till Malmströms, ni är världens underbaraste storfamilj!!

Jag tänker inte tacka gud som alla amerikanare alltid gör, för vars fan

är den gubben när man har det körigt ?

Så om du finns....det är dags att komma fram NU!!


Det är verkligen lätt att tappa tron.

Oavsett vad man tror på...en framtid, en bra dag, en solig sommar.

En strand, en lugt plats, att få vara själv utan att känna sig ensam.

Saker som jag ser fram emot känns så avlägsna att jag inte just idag kan se dem.


Good stuff...

Trevligt Julbord igår.

Mysigt snack med Lina & Lotta på lördag natt.

Bra rulians på skyltsöndagen.

Avlägnsa kusiner anländer kommunen till helgen.

Jag börjar få lite koll på det jag pluggar just nu.

Rally & jag hade jordens gosigaste morgon.

Jag har ätit lax- det bästa jag vet.

Jag ser fram emot fredag.

Pappa ringde igår & var positiv till en grej.



// Melinda


                 


                       


                         


                       

 
 
Ingen bild

Lina

29 november 2010 22:26

sötaste ni!! Saknar er

Melinda

30 november 2010 10:12

Vi saknar Dig !!! Puss puss puss =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards