Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Happenings!

Av Melinda - 4 januari 2011 15:39


 

I need a Miracle.

 

Inatt har jag sovit med min lyckobuddah-brud vid sidan om min säng.

Där har hon suttit och vakat över mig, & förhoppninigsvis bringat mig lite

tro, hopp & kärlek.


Roliga happenings i Januari.


  5/1 Linns 30-årsfest/Sandras inflyttningsfest - far mellan så gott jag kan.

15/1 Land & Strand med övernattning - min julklapp till mina girls.

16/1 Middag på Vikingen med Linda - julklapp av henne.

27/1 Gourmetmiddag & vinprovning på hotellet - julklapp Valhall/Hudverket.

29/1 Galan - supé med jobbtjejerna- också min julklapp till dem.


Den 7 /1 & 11/1 har vi möten med Kalixföretagarna.

Den 16/1 har jag möte med politiken, ska bli yberintressant!

Den 24/1 jobbar jag i Gällivare.


Jag ska inte plugga nåt i Januari, för jag har inte lämnat in en uppgift från

förra teminen, och aldrig att jag påbörjar nåt nytt innan jag är klar med nåt

som jag redan dragit på mig.

Sen blir det matte & religion samt svenska B.


Träningen är igång efter ett års halvdant satsande på att förbättra hälsan.

2010 var INTE ett träningsår.

2011 SKA bli ett sådant.

Har gjort två pass "i år" och mer ska det bli.

Jag ska gräva fram alla kunskaper som jag vet att jag besitter och köra i

gång systematiskt i olika steg för att nå mina mål, som jag först måste

formulera för mig själv.

En sak som jag vill uppnå är att få riktigt riktigt bra kondidion.

Det är en härlig känsla att känna vad man klarar av när flåset är där det ska

vara.


Jag har en del på hjärtat men jag är inte i stämning att ta det just nu.

Vi har i alla fall haft en skön morgon här på min arbetsplats.

Börjat med en tidig hotellfrulle för att sen pyssla om varandra på jobbet.

Vi har haft genomgång av en massageteknik och sen haft ett skönt snack

om allt annat än jobb.

Nyttigt !

Jag känner en positiv anda runt omkring mig och det är i det flödet jag

alltid vill att vi ska vara.



// Melinda




  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards