Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Varning för känsliga.

Av Melinda - 8 februari 2011 17:17


 

När jag säger att jag är less på kylan,

så menar jag det - verkligen.

 

Jag gick från jobbet nyss.

Jag är hem och vänder typ, för jag har ett styrelsemöte på hotellet ikväll.

Promenaden hem tog mindre än tio minuter, men när jag kom hem hade

jag hunnit få en rejäl kärlkrampsattack i båda fötterna.


Jag visste det.

Jag hade suttit med skor på mig inne hela dagen och var lätt fuktig om

fötterna, sen hade jag ingen lunch med mig så det blev nån slarvig ihop

plockad måltid bestående av ett gäng russin, ett protte och en halv burk

keso med lite havregryn i.

På det några koppar kaffe.

Innan jag gick ut förstod jag och kände att det började komma fast jag

fortfarande var inomhus.

Det kanske är avsmakande för mina läsare att presentera så äckliga

bilder men jag är lika fascinerad varje gång över hur riktigt sjukt det

är och ser ut.

Därför börjar jag med en varningstext för känsliga så har man ju själv

valt att se dem om man hamnar här.


Anledningen till att jag har visat er min sjukdom är för att den är en del

av mig och genomsyrar hela mitt liv, och i allt jag gör utgår jag från att

det måste funka med den.

Vilket det ju inte gör så många gånger på vintern och då blir det så här.


Nu måste jag rusa.

Jag återkommer med största sannorlikhet, om jag inte frusit ihjäl det

vill säga.

  




// Melinda




Ps. mitt försäkringsbolag tycker inte att jag har något problem Ds.


   


   


    


 
 
Tomas

Tomas

8 februari 2011 18:14

Mina brukar lika dina efter låååånga cykelturer i 30 gradig värme på Mallorca om sommrarna.
Går över efter någon timme :-)

http://www.tomashjartstrom.se

Melinda

9 februari 2011 09:52

Wow, det var värst, efter raka motsatsen och allt :)

Hade jag cyklat på Mallis under samma förhållanden hade jag bara mått prima, vi är alla olika =)

 
emma

emma

9 februari 2011 12:21

Den där hittar du på intersport i Kalix! Super bra och fin och alla finesser du kan tänka dig på en pulsklocka:)

http://metrobloggen.se/strongenought

Melinda

10 februari 2011 10:45

Den måste jag ha =) Tack snälla !!

 
Johan

Johan

9 februari 2011 20:46

Mexico nästa?! Jag hänger på! Lätt. Kyla+Johan=Ett helt djupfryst sinne.

http://johansjokvist.se/blog

Melinda

10 februari 2011 10:44

Haha, när far vi ?? =)

 
Annie

Annie

15 februari 2011 21:51

Vad är det för sjukdom? För sådär ser mina fötter och fingrar ut såfort jag varit ute i fem minuter. Jag har trott att det bara är kass blodcirkulation!

http://liveitloveit.shapemeup.se

Melinda

16 februari 2011 22:04

Svarat på din blogg =)

// Melinda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards