Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Melinda - 13 mars 2011 12:40


 

Dagdrömmer.


Nu ska jag faktiskt skriva ett kort inlägg.

Jag är in på jobbet en sväng för att dra ut lite grejjor från mailen som jag

behöver gå igenom innan morgondagens kvällsmöte.

Dessutom behövde både jag och hunden en liten paus.

Vi har avlagt en dryga timmes rask promenad och ingen av oss är riktigt i

toppform (ännu!).

En proteindrink som mellanmål på stående fot är räddaren i nöden när man

har en stund kvar tills man har mat på bordet.


Gårdagen var magisk.

Det är just de här underbara dagarna som kan motiovera en människa att

bo på dessa breddgrader.

Läget på min bostad är bortskämt bra med älven direkt utanför fönstret.

I går satt jag i solen på balkongen efter att ha vart ute i flera timmar och

kollade in trafiken på "E4" (den breda "upp-pistade" delen av isen)


Nu ska vi dra vidare.

Ut del 2.


// Melinda




  


  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards