Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Melinda - 22 mars 2011 21:22


"Det viktiga är inte att vinna, utan att delta"

Vilken klyscha.


Min dag :

Åkte in till halv nio, halvdöd, med näsan full av snor & halsen full av slem :(

For raggen med Maya - köpte färg på Wiklunds & sökte inspiration på EM.

Tillbaka på jobbet gjorde vi en ny handlarlista, måttade lite väggar och

beställde spånskivor.

Jag for från jobbet vid fyra ungefär.

Stannade till hos Jonna & Markus som bjöd på husmanskost & hundbus.

Åkte hem och bytte om inför ett möte halv sju.

Hemma igen baki åtta.


I morgon ska jag åka in till nio senast, helst åtta men eftersom jag är förkyld

så sover jag så jäkla dåligt, att det är okey att ta lite sovmorgon.

Sen har jag skola kring halv ett & ett middagsmöte med Kalixföretagarnas

styrelse på kvällen.

Jag hoppas på fint väder så vi får en härlig långpromenad på lunchen.


Nästa onsdag har jag och Ulle en liten myskväll för medlemmar på Nova & TC.

Ulle kör vårens plagg medans jag ska dela ut gåvor, lotta ut behandlingar &

låta gästerna få prova en nyhet, som vi lanserar nästa vecka, till specialpris.

Hoppas vi ses =)


// Melinda



 

Ovido - Quiz & Flashcards