Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Melinda - 31 mars 2011 20:25

 

Tur man inte har tid i sitt liv,

att stanna upp och reflektera.


Som ny.

Nä, det är jag inte, men jag har hämtat hem lite sömn i alla fall.

I tisdags på min lediga dag jobbade jag en kort sväng på max två

timmar.

Der blir ju så.

Enda sättet för mig att inte häva mig i jobb är ju att inte gå dit.


Igår satt jag i tinget hela dagen och avslutade med kvällsjobb på

CHILI där vi tillsammans hade en mysig VIP kväll för medlemmar

på vårat lokala favoritval i träningsväg dvs Nova/TC.


Under rättegångarna igår avhandlades flertalet olika fall.

Inget det andra lik.

För mig som inte är erfaren inom rättsväsendet var gårdagen en

lektion i hur lågt en människa verkligen kan sjuka på trappan av

den så kallade samhällsstegen.

Botten av alla bottennapp.

Tur, som sagt att man inte stannar upp efter att ha sett det vi

som var där igår såg.


Idag har stämningen på jobbet vart på topp.

Tydligen är det "bara" 50 dagar tills jag, Sanna & Sandra ska på

Siljarocken tillsammans.

Arbetsplatsen är full med proteinpiulver & divere förbrännings-

medicament.

Träning är i fokus & snygg måste man tydligen vara på den där

båten =)

Inte vet jag hur jag ska lyckas, för jag till skillnad från de andra

brudarna som jag ska dela hytt med, varken förbränner eller

tränar jag.

Nytt liv på måndag igen ??

Börjar bli en löjlig följetång :(

Varför får jag inte till det ?


// Melinda









           

Ovido - Quiz & Flashcards