Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Man bara vet.

Av Melinda - 18 mars 2011 12:14


 

Att vara ett steg före.

 

Just nu lever och andas jag inredningsdetaljer.

Nästa helg ska jag göra om på salongen.

Det blir i stora drag att möblera om, sätta ett par färgklickar här och där,

nya hyllsystem och en del andra smarta inredningslösningar.

Att förnya sig gör gott för både kunder och personal.


Lite märkligt är det att jag kan vakna en morgon med känslan att det är

dags att göra om någonting.

Som en starkt föraning från en dag till en annan vet jag bara att nu måste

det hända nåt.

För två veckor sen som en blixt bestämde jag mig, och nästa helg ska jag genomföra det.

Projektet är ju ingenting man roddar ihop själv på en femöring precis så

jag hoppas på assistans från närmast sörjande =)


Eftersom renoveringen helst inte ska inskränka på våra öppettider är jag

beroenda av att fixa allt under helgen vilket gör att planering blir A & O.

Listor på vad som ska inhandlas & vad som ska göras blir som en bibel att

följa.


I veckan har jag gått ut hårt måndag & tisdag med 12- timmars arbetspass.

När jag vaknade i onsdagsmorse kände jag mig tämligen bakfull & överkörd.

Resten av veckan har varit betydligt bekvämare.

I morgon ska jag jobba i vanlig ordning och ikväll ska jag frotsätta planera.

Jonna har föreslagit en middag i morgon och om Julien inte kommer på att

han trots allt vill sova hos mig så hakar jag på.


Önksar Er en härlig fredag !


// Melinda




  


  


  


  

 
 
Ingen bild

mr m

18 mars 2011 14:26

om ja hade todas hade ja kuna hjälpa:D men ska bli kul o se:D

Melinda

18 mars 2011 19:43

Det blir en hel del att göra på väldigt kort tid, dygnetruntpricipen typ, men jag hoppas och tror att det blir bra när det blir klart.

=)

//Mel

 
Ingen bild

Maya

19 mars 2011 17:07

Vadå "jag" göra om ?! ;-P
What about me, din absolut närmaste sörjande ? :-D
Det ska bli himla kul !

Melinda

20 mars 2011 10:37

**** VI **** =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards