Alla inlägg den 16 november 2009

Av Melinda - 16 november 2009 23:28



 

Är det det här som är det som kallas semester?

 

Upprört säger jag till syrran att de har inte ringt mig från

jobbet en enda gång.

Några fjuttiga uppdateringar per mail och mess, det är allt.


Till svar säger hon att  - de kanske har för avsikt att låta dig

ha semester.

Vad är det för svammel tänker jag.

Sen vänder jag sida på steken och kör ryggläge, tittar ut över

bukten och fattar vad hon menar.

Jag är ledig på riktigt.


Ikväll ska jag så klart göra annonser på distans med Stoffe men

det är ju den roliga biten av jobbet, den som man kan göra från

den soliga sidan av klotet fast dirigenten i fallet sitter väldigt

långt bort.


Dock under samma måne.

 

Ikväll blir det japansk restaurang, men först ett litet benpass på

husgymmet.

Ps...Jag fick ett mess idag som är värt det jag äger och lite till!



 

" Hej! Glad Vill bara säga att Rally har det såå bra! Många som

  älskar honom å mycket utevistelse hos oss och även lugn Flört

  sen full speed me Tekla och hennes härliga Matte och Husse Skrattande

  en bra kombination för honom! Men herregud så lycklig han

  kommer bli när du kommer hem...Han kissar nog ner sig

  Kyss Puss puss love från Lollan!"

 





// Melinda



  


  


  


  

 

Av Melinda - 16 november 2009 04:43


 

 

Idag har jag varit själv.

Utelämnad helt ensam i paradiset för gulli gull & snutt i nutt.

 


Syrran och Sven har vart ute från morgon till kväll på ett kulturprojekt

meddans jag roade mig med min bok och mina egna tankar.

Jag trivs rätt bra i mitt eget sällskap men kan bli less på mig själv just

för att jag inte kan stänga av flödet av funderingar kring allt och alla.



Jag tänker på de jag mött som hastigast, de jag har tappat bort och de

som jag har kvar.

Hur lätt det är att förlora någonting som hade kunnat vara av värde för

att rädslan i att investera tar övertag och hindrar dig att både göra och

säga precis det som du egentligen känner & vill.

Från hjärtat.

















//Melinda




  


    






 


Ovido - Quiz & Flashcards