Alla inlägg den 21 november 2009

Av Melinda - 21 november 2009 02:26


 

Ikväll blir det beachparty.

Kan bli resans första topp.

 

Som enda singel på resmålet har syrran och Sven lyckats ragga upp

en singelkille ur personalen till mig.

Trevligt, verkligen trevlig :-/

Killen är nog inget att hålla i när det blåser in en orkan här, vilket

det gör mellan varven, han väger nog en fem kilo mindre än jag själv.


Nåväl, jag är ju världsmästare i att skjuta ut mig när jag känner att

det passar så jag ska nog lyckas ta mig ur det hela på ett fult men

smidigt sätt :-)


Check på det fjärde bröllopet här sen vi kom fram.

Då kanske ni förstår varför de flesta åker hit på olika

versioner av romantiska jubileér så som smekmånad.

En kille jag träffade idag fattade inte vad jag gjorde

här när jag inte med "min man". 


När jag kom in på rummet efter beachen hade städerskan dragit

ner min supereffektiva aircondition till exakt 10 grader.

Jag fick sitt och värma mig på balkongen meddans vämen kom

tillbaka.

Vad fick henne att tro att jag eller någon vill ha den tempen i sitt

rum även om det är stekhett utomhus. Fattar bara inte poengen.



// Melinda




  


   


    

Ovido - Quiz & Flashcards