Alla inlägg den 4 september 2010

Av Melinda - 4 september 2010 11:12


 

To blind to see,

but In the end - It´s gonna be me.

 

Två fria timmar då jag fick göra precis vad jag ville igår eftermiddag.

Då väljer jag att smita in i en mörk & enslig spinningsal på TC, och

med egen musik, tyst som en mus bränna iväg 30 minuter i egen regi.

Att själv få välja de låtar som får min kropp att pumpa ut mängder av

adrenalin - vilken lycka!


*Michael Jackson                 -  They don´t care about us

*N Sync´                             -  It´s gonna be me.

*Agnes                                -  On and On

*Heat                                  - 1000 miles

*Jason Derula                      -  In my head

*La Bouch                            -  In my life

*Cascada                             -  Ready for love


Efter den grymma uppvämningen blev det gymmet en sväng sen den

efterlängtade bastun.

Det var alldeles för länge sen!

Jag älskar verkligen bastubad.


Middagen hos min farmor i går kväll var supermysig.

Maten var som alltid top of the line och i vanlig ordning kommer man

hem proppmätt ++  


Jag har gett tjejerna mina på jobbet ett uppdrag.

De ska få ta fram sin kreativa sida och skapa fritt.

Uppdraget kommer av att jag försår att delaktighet ger en känsla av

att känna sig viktig.





// Melinda



  


  



Ovido - Quiz & Flashcards