Alla inlägg den 11 september 2010

Av Melinda - 11 september 2010 11:46


 

Evigt tassande kring het gröt.

En in, en ut.

 

Igår kväll när jag kom hem var jag helt slut.

Veckan har haft ett högt tempo, jag har gjort mina åtaganden, bockat av

alla måsten och är allmänt nöjd, so far.

Jag har tränat måndag, onsdag, fredag och i morgon söndag blir det ett

pass med Ante igen.

Det är svårt att förklara för den som inte vet hur det är, att man inte

orkar göra nåt avancerat en fredag kväll när man har stigit upp tidigt alla

dagar, jobbat som fan, tränat, fixat och donat.

När man kommer hem på kvällen, har tränat & käkat efter att ha vart

igång i ett kör, sen halv sju så vill kroppen vila.

Om det sen har att göra med att jag inte längre är 20, förmodligen.

Min kropp kväver återhämtning.

Dessutom går jag på penicillin just nu, och jag tänker inte motarbeta den

läkande effekten med att dricka eller inte lyssna på mig själv.

Vore urdumt.

Så nä, det blir ingenting annat en lugnet själv denna helg.


Just nu är vi på jobbet, Akilles är med oss idag, kanske hela kvällen och

natten, om Jonna väljer att gå ut ikväll.

Nästa helg då blir det i alla fall "Ladies Night" på B4/Valhall och då ska jag

och mina girls representera.

Om nu Sandra eller Lina läser det här så har jag ju inte hunnit dra all info

ännu, sorry, berättar sen.

Det förändrar inte våra renovering eller middagsplaner, däremot kan det

bli en och annan Cosmopolitan, på min bekostnad ;) 


Stoffe har ställt upp som fasiken på mig i veckan.

Det betyder multum.

Att ha någon som hjälper till när man själv inte förmår är att få lätta en

tung börda från sina axlar. 


I helgen ska jag baka muffins efter ett recept från en träningskompis.

Ser mest fram emot ätandet, men man måste ju ta sig igenom själva

görandet också.


 

Ha en underbar helg ni som av olika anledningar ids läsa min blogg =)







// Melinda




  


  


  


Ovido - Quiz & Flashcards