Alla inlägg den 6 september 2010

Av Melinda - 6 september 2010 21:39


 

Jag kommer behandla dig precis som du vill att jag ska.

Det vill säga, som du behandlar mig.

 

Idag har jag levt ett underbart liv.

Jag är 100 % nöjd med alla mina prestationer.

Dagen började på ett ypperligt sätt genom att jag som planerat kom i tid till

mitt nya yrkesliv.

07.45 @ work, SHARP!


Jag har gjort min skola, ringt de samtal jag har behövt, bokat annonsplatser,

planerat en aktivitet, stämt av mailen &  bokfört nästan hela augusti!

Detta är klart godkännt, alla kategorier.


Efter jobbet blev det ett längre träningspass, och det var som hittat att få

runda av dagen med att totalt tömma skallen på alla siffror, debet & kredit.


Man kan säga att måndagen flytit på i samma harmoniska anda som den

gågna helgen gjort.

Jag har lagat mat i stora lass, fyllt frysen med lax, planerat & grejjat på.

Allt för att underlätta livet & minska nivån av stress i min vardag.

Det är ju trots allt de simpla dagar som flyger förbi, som är själva livet.

Jag strävar efter balans i mitt.


Efter en dag i 100 knyck är det dags för mig att släcka lampan.

Idag var en bra dag, i morgon är en helt ny.




// Melinda



  


  


 


  


    





Ovido - Quiz & Flashcards