Alla inlägg den 8 september 2010

Av Melinda - 8 september 2010 21:27


 

            Fear surrounds me like a fence, I wanna break free.

                  Wild horses, I wanna be like you  - run free.

                                       Natasha Bedingfield - Wild horses

 

Jag mår skit just nu.

Tur jag inte fick besök ikväll, för jag hade vägrat att öppna dörren.

Min mage är långt ifrån okey.

Ett exempel är att jag kan äta vad som helst, NÄSTAN alltid.

Men si så där en gång på 50 tål den ingenting alls och det finns inget

mönster eller någon förklaring.

Det kan vara ett äpple, lax, ost, köttbullar, vatten, eller precis vad som

helst.

Ikväll var det protein.

Samma protein som jag drickit i flera år, som jag druckit tidigare idag

utan problem men just denna gång så går det helt enkelt bara inte.

Reaktionen kommer blixt.

Tar max 10 minuter sen sväller magen upp till en ballong och det sliter

& drar i huden som spänns ut mot sin vilja.

En stark känska av olust infinner sig.

Jag kan visuellt se mig själv vara i typ 5:e månaden :/


Idag har jag svävat mellan liv och död på skalan av hur nervös man kan

vara när jag i morse inser att hela mitt år 2010 inte längre finns kvar i

datorn.

Jag försöker tänka klart & ta det lugnt meddans jag ringer in en expert,

som under en halvtimme kliar sig i huvudet & suckar oroande, tills hon 

finally får ett genombrott och filerna hittas.

I en dator kan saker tydligen "hoppa fel".

Siffror och bokstäver kan vandra ut från ett ställe, en mapp, för att

äventyrligt ta sig ann nya marker under andra flikar.

Man kan säga att mitt år haft bortamatch men som vi alla vet, borta

bra men hemma bäst ;)

Back on track!!

Händer sånt här för att man ska uppskatta att solen går upp och känna

att livet faktiskt leker, i jämförelse med...??!

Puhhh.


Jag har vart & spelat fotboll efter jobbet, duellerat, one on one.

Jag är bort dribblad men kul var det.


Träningspasset med Ante ikväll var givande.

Jag skakar.

Det tackar jag för, i morgon gnäller jag istället :-)




// Melinda




  



  

Ovido - Quiz & Flashcards