Alla inlägg den 19 september 2010

Av Melinda - 19 september 2010 19:47


 

Det blir så onödigt konstigt ibland.

Lugn nu.

Det är ju bara jag.

 

Sen jag bloggade sist, när var det förresten...så har jag gjort en himla

massa.

Jag har jobbat en hel del.

Vi har fräschat upp våra rum där vi gör hudvård & sånt i med lite ny färg

och en massa schyssta inredningsdetaljer.

Jag lägtar redan tills jag får ta med mig första kunden in i det som är

"mitt" rum.

Alla rummen blev precis lika bra som jag hade hoppas på men Sandras

varma Afrika inspirerade miljö är nog vassast, som hon själv sa : vem

skulle INTE vilja komma på massage hos mig nu liksom ;)

Jag vill hemskt gärna själv vara kund på våran salong och få massage och

en massa annat.

Vi som "ger" så himla mycket behöver åxå "få" ibland.

Jag har en massa grejjor kvar på jobbet som jag vill göra men alla vet ju

att Rom inte byggdes på en dag, så en sak i taget.


Igår började vi kvällen med en liten förvärmare på salongen där vi la

make på några heta modeller från stan   

Sen gick vi ner på det lokala för en tjejjig föfest.

I en konstellation av brudar jag inte tidigare umgåtts med hade jag en

rackans trevlig kväll.

Som jag lovat mig själv pep jag hem tidigare med hundarna och somnade

glad & lite lätt snurrig.


Idag har jag bara gjort nytto grejjer.

Tvättat, pluggat, röstat, promenerat & fikat...och fikat...och fikat.

Det kvalar ju inte in som nyttogrej precis men gud vad svårt det är när

man sitter och läser och tänker, och skriver och tänker lite till att inte

känna att man måste småäta mellan varven.

Hur skulle det gå för mig och jag pluggade på heltid och jämt satt men en

armlängds avstånd till frysen & skafferiet :/


Ikväll hade jag egentligen velat sitta i pålänge med underbara människor

men jag måste måste verkligen göra denna skola bra nu när jag väl har

tagit tag i det.

Så jag övervägde, och beslutade mig sen för det enda rätta, att stanna

hemma och läsa på.


I morgon är det första dagen på en ny vecka som jag ser fram emot.

Inte av någon särskild anledning.

Jag hoppas på några bra gympass, att få se Robbes nya bil & det går bra

på mina två prov.

Sen hoppas jag att vi får en lyckad kampanj med Kaneboklubben.


Jo jag har ju provat en sån där spikmatta idag.

Men oh my, vad ont det gjorde!

Det gör ont i min hud fortfarande, känns som att jag bränt mig typ.

Svider.


Några bilder från min helg slänger jag iväg till allmän beskådan.

Don´t hate me =)

Nu är det sista omgången läsning för ikväll.

60 sidor.

Sen ska jag bevaka valet.



// Melinda



  


  


  


  


  


  


  


  


  




Ovido - Quiz & Flashcards