Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Mitt jobb

Av Melinda - 26 augusti 2009 16:30


En helt vanlig dag på salongen



Lollan 


Alltså jag orkar inte med Sandra, vad är det me tonåringar, nyss var hon så himla kär i Adam och nu fem minuter senare vill hon ha Linus bara för att hon inte kan få honom. Adams mamma är faktiskt kund hos mig, hon är ju pinsam ungen.


Lina


Hörnni, kom och kolla på den här klänningen på blocket, den är svinfin, värsta sidentygen, svintajt i modellen och kostar bara femtusentvåhundra, jag vill verkligen ha den -  jag måste bara ha den!


Maya 


Nu är det så här.

Jag har satt alla saker i hyllan efter färg, bokstavsordning och storlek, och den som rör min ordning nu kommer jag bli galen på.

Dessutom tycker jag det är alldeles för mycket disk i personalrummet, men nu har jag satt upp lappar, i olika färger för olika rum så nu hoppas jag det blir bättring!


Sandra


Vad är det för allvarligt fel på alla killar?!?

De fattar ju verkligen ingenting, nu är det konstaterat!

Jag ska då aldrig mer ha med en kille att göra, de är ju från en annan planet.

Nä nu ska jag bara skita i vad allt killar heter och bara träna och

sluta bry mig.


 Sara


Jag ska då hoppa till helgen, jag har inte hoppat på svinlänge och jag måste verkligen få göra det, för när Phil kommer ska vi till Norge och sen till Alperna och sen till Riksgränsen och sen till Stockholm och köra ner en bil åt pappa, om nu Phil kommer med sitt flyg den här gången det vill säga.

FY fan vad förbannad jag kommer vara om han skulle missa det igen!


Tack för att Ni finns :-)


                                 -----------Kärlek ---------


// Melinda @ work


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards