Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Vänskap

Av Melinda - 19 november 2009 00:03


 

Hej vännen jag saknar Dig!

 

Kul att höra din röst idag, tack för att du finns och fixar med allt.

Har vi sagt nåt om fredag nästa vecka?

Vi har ju bokat Lördagen i alla fall, årets första vinglöggsflaska :-)

Har du tänkt nåt mer på salongen, hur vi ska ha det, jag har några

ideér som jag vill bolla.

Jag räknar med att det kommer ta hela kvällen och att de andra också

vill komma.

Men om de bara blir vi så blir de ju som sist, å hur kul var inte de..??


Puss och kram så länge!!


// Melinda


  


 
 
Lisa

Lisa

19 november 2009 00:16

Lite lustigt, men jag skrev också nyss om vänskap i bloggen! Fint!

http://heartoflisa.blogg.se

 
Blad

Blad

19 november 2009 12:29

Min älskade vän!

Saknar dig åxå, livet är inte d samma utan dig :-)
Härligt och se mitt "namn" i Mexicos sand, man kan säga att jag gjort ett avtryck där iaf :-)
Inga planer för fredagen, vi ser hur din dygnsrytm fungerar
:-)
Lördagen e spikad för glögg, möblering, skyltning, bollande, och massa skratt och en sen natt & tidig söndagmorgon :-)

Tack själv för att du finns, utan dig hade jag inte varit här.
Bästa jobbet i världen!

Ännu en gång, miss you och tycker du ska komma hem nuuuuu!
Ursh så brun du kommer vara...
Inte så kul för mig... liket!

Ha en fortsatt bra semester nu.
Jag håller salongen & livet i Kalix på plats under tiden :-)

Love U!

/ BLAD

http://www.sandrarandeblad.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

H.Randeblad

20 november 2009 16:17

ja men va tusan! kul att du håller på å skriva mitt namn i sanden där borta.. ja kan skriva ditt i plasket här hemma.. nå löser de sig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards