Alla inlägg den 9 september 2009

Av Melinda - 9 september 2009 13:40

 

Det går inte så bra för mitt lag.


Trodde kanske att jag skulle klara mig undan komplikationer den här gången, men inte det.

Fått en infektion i det hålet som för några dagar sen innehöll min visdomstand.


Återbesök hos tandläkaren i morgon, bli en ny penicillinkur.

Jag är ju mitt i ett stim ju, har inte tid att vara risig igen.

Less…


Kanske inte hjälpt läkningen på traven då jag knappt sovit som jag borde ha gjort de sista nätterna.

Men de timmar som spenderats vakna istället för sovandes har i sin tur gett sitt.

Ibland får man rucka på sitt dygn för att ge plats åt lite spontanitet.


Gårkvällen spenderades bland annat på Korpens träningscenter i Piteå- av alla ställen.

Hade gått på nålar hela dan, men sammanfattningsvis är jag väldigt glad att jag gjorde det.


Man blir glad av att se någon man tycker om bli glad = Win WIn

 

// Melinda - Aj!


Ovido - Quiz & Flashcards