Alla inlägg den 15 september 2009

Av Melinda - 15 september 2009 21:53


 

Visserligen är det enda som är ovanligt med den här dagen att den aldrig

kommer igen.

 

Började dagen med ett gympass som Sandra hade dragit med mig på efter ett

sent mess igår kväll då det bestämdes, gymmet kl sju...ses!

Halv åtta hade hon fortfarande inte dykt upp.

Jag skickade ett mess...inget svar.

Jag ringde, blev borttryckt.

Jag ringde igen, svar.


Jag hör en väldigt nyvaken & hes morgonröst men ändå frågar jag..SOVER DU??!!!!!


Väl hemma hittar jag Rally hur sööööööt som helst i soffan (bild 1)


Vidare på morgonen kuppade jag Sandra! (Sandra på bild 2)

Jag är förvånad över hur bra jag blivit på att inte avslöja överraskningar jag

styrt upp till mina vänner.

Den här överraskningen till Sandra har jag ruvat på i nästan två veckor och en

annan som utspelade sig förra veckan hade jag hållt på i hela 8 dagar!!


Jag hade bokat in en kund på Sandra som skulle gå till henne på en

helkroppsmassage mellan kl 10.00-11.00, kunden jag bokat in hette Kajsa Fejkgren...

Ha ha ha, en FEJKKUND!!

Istället fick Sandra själv gå på massage Glad


Igår eftermiddag kommenterade Sandra hennes kunds lite ovanliga namn

(Fejkgren) och frågade om jag verkligen hört rätt när jag tog emot bokningen...

jag skrattade inombords, men höll skenet uppe och pratade bort mig.


Lunch åt jag med Coachen Flört

Peptalk & lite svammel, alltid lika trevligt! (ingen bild)


Efter stängning kom min vän/lånebror Anders med sin expertkunskap inom DATA

(samlingsnamn för allt det där som jag inte har en aning om uti burken)

Andy grejjade och jag gjorde kassor, resultatet av hans besök på salongen

är att jag nu har mitt mailprogram på min nya dator istället för på

receptionsdatorn. (Andy på bild 3)

LYKLI Skrattande


Sen får jag ett samtal av Robert (Robbe bild 4)

Han vet precis vad han ska säga till mig.

Jag tycker om Robbe, han har hängt med rätt länge nu, han är som en i familjen.


Det var ungefär de.


//Melinda


  


  


  


  


Ovido - Quiz & Flashcards