Alla inlägg den 10 september 2009

Av Melinda - 10 september 2009 22:09

 

Ett axplock av mina vänner

 

Hanna

Hos Hanna kan jag sitta och säga precis ingenting, åka hem efter två

timmars ”jodå så att..” och ändå känna att det gett hur mycket som helst.

Hannas personlighet har en spännvidd som är enorm, liknar ingen jag känner.


Maria G

Jag kan berätta precis vad som helst till Maria, hon är väldigt rädd om mig.

Det finns inte mycket Maria inte vet om mig, och ingen kan peppa mig

och få mig att se klart som just hon.


Anna

Jag och Anna har saker gemensamma som ingen annan kan förstå.

Vi kan möta varandra i vissa samtal som är obegripliga för de andra.

Jag och Anna ser mycket av oss själva i den andra.


Sara

Med Sara kan jag drömma.

Hennes livsstil inspirerar mig att öppna ögonen för annat här i världen.

Jag litar i sten på Sara när det gäller att inte prata vidare.


Maria H

Maria är tryggheten själv.

Henne KAN man hålla i när det blåser och jag vet att hon

ofördömmande alltid tar sig tid att lyssna.


Johanna

Jag och Johanna har verkligen delat upp & nedgång.

Vi har ringt varandra i mitten av natten när man vaknat i oro.

VI har delat otalet vinflaskor och skrålat till Carola, bott grannar och

gaddat ihop oss mot killarna


Erika

Skulle jag resa jorden runt med någon så gör jag det helst med Erika.

Våra liv skiljer sig enormt med vi som personer delar samma uppfattning

om var skåpet ska stå.

Erika ringer jag aldrig, men när hon ringer mig är allting som om det var igår.


//  Melinda

 

 

 


 

 


  

 

                  

 

   

 

      




Ovido - Quiz & Flashcards