Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Inte utan min skruvdragare!

Av Melinda - 16 september 2010 19:16


 

Jag ångrar visst saker.

Som jag INTE gjorde.


Jag är sugen på nåt gott.

Tog en kaffe i stället.

Får se om jag kan komma över viljan att äta nåt sött, troligtvis ej.

Jag vet ju att jag bara vill ha socker för att jag är trött.

Glass kanske, känner mig varm för ovanlighetens skull.


Gårdagens träff med vännerna var så där som det bara är - Lovely!

Spinningen med Lotta var ett av de bättre passen, hög musik, allt

klart & tydligt, pepping, dunkadunk- låtar och inga jädra fläktar i

trynet.

Jag har aldrig fattat det där med att folk beklagar sig på att det är

varmt & svettigt i en spinningsal.

Vad gör man där...liksom.


Jag är hemma hos syrran just nu, hon är på möte så jag är med

Julien, fast han är ute med en kompis så jag är ändå själv just nu.

Syrran förhörde mig lite på det jag ska kunna till veckans prov och

jag hade förvånansvärt mycket koll.

Inte så pass att jag är redo men hyffsat okey, och det roliga är att

jag inte har pluggat någonting alls just i det här ämnet.

Jag har tagit en himla massa vettiga anteckningar på lektionen,

renskrivit, prickat och tuchat direkt efteråt.

That´s it.

Man kommer ihåg en hel del av att bara ha skrivit ner det vid två

tillfällen.

Dock ska hela söndagen ägnas åt plugg, eller stora delar av i alla fall.


Om allt händer för en mening så måste det ju också visa sig inom

en rimlig tid.

Igår och idag har jag fått anledninga att fundera om saker och ting

kan visa sitt syfte omedelbart.

Jag har fått några intressanta mail och två heta tips från min om-

givning.

Kanske kanske får jag inget magsår innan jul ändå, det vore en fin

julklapp.


I morgon hämtar Sandra mig baki 07, vi ska äta frukost på hotellet

sen sparka igång med salongsrenoveringen.

Första stop blir ett besök hos "IdolChris" på Wiklunds (där fick du!)

Vi ska måla, fejja & grejja hela dagen.

Att det ändå inte är så lite att göra har jag börjat förstå men jag

lever ändå i tron att vi ska hinna göra allt vi ska inklusive en tripp till

happis.

Lördagen blir späckad.

Jobb 10 till 20 sen mat, dryck & "sminkmodella" på Before mellan 20-22

tillsammans med kollegor & vänner.

Hoppas vi blir många trevliga tjejjer där.

Du kommer väl?! ;)


Nu ska jag ägna mig åt lillgrabben som just kom in.

See you!




// Melinda


  


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards