Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Melinda - 4 augusti 2010 22:49


 

Jag sa precis som det var, vilket hon redan hade förstått.

Jag lämnade inte han för att jag slutat att älska, tvärtom.


Nytt under solen:

Jag har bokat tre spinningpass, torsdag, fredag & måndag.

Jag längtar ihjäl mig!

Om nåt av dessa pass blir avbokade kommer jag drabbas av en

lätt träningsdepression, för jag VILL!

Om det nu skulle hända, ta i trä, så ska jag fråga Kicki på TC om

jag inte kan få smyga in där i alla fall, i mörkret, ensam i salen

med egen musik.

Inte störa nån, inte synas, inte höras.


Idag har jag kommit på att jag vill ha en spinningcykel hemma.

Jag ska fan köpa en.

Snarast ska jag kolla med våra lokala sportbutiker om de säljer,

annars ska jag ta reda på om man kan få köpa in en på annat sätt.

Om jag verkligen skulle använda den? Hur mycket som helst, men

bara på mornarna.

Utan att överdriva skulle jag bränna iväg en halvtimme minst 3-4

gånger i veckan. 

Jag älskar den formen av träning för det är så lätt att komma upp

i puls vilket är min passion.


På vägen hem från jobbet förfrös jag några av mina fingrar, de

liknade mera döda än levande.

Skulle ha fotat, för ingen tror väl knappast att man kan göra det.

Hade jag kunnat hade jag gjort det, men det gick inte att röra

fingrarna och plocka upp telefonen.

Fukt i luften tar verkligen ut det värsta av min urjobbiga hemska

reuma.


Rally har badat, igen.

Han ska skrubbas med ett specialschampo två gånger i veckan i

tre veckor.

Han är okey med själva badet, jag tror han tycker det är lite skönt

men efteråt blir han något galen.

Tror en hund att han kan springa ifrån det faktum att han är blöt?

Järnet runt runt.


Jag har kännt mig rätt osund & allmänt risig sista veckorna.

Jag har varken ätit eller tränat bra, sen har jag ju vart förkyld svin-

länge och liksom inte orkat se mig i spegeln.

Eller jag har visst sett mig i spegeln, jag har bara inte gillat det jag

sett.

Idag på jobbet bestämde jag mig för att börja i en lillände och de

med min hud.

Då jag har en salong så förfogar jag över olika produkter för varje

millimeter på din kropp och dessutom är de i världsklass allihop.

Jag lånade hem en hudvårdsserie där bara själva ansiktscremen går

loss på 6500.

Sen blev det en utrensande detoxolja & en stärkande anticellulit,

"pro-spänst" creme för kroppen.

Efter en massa smörj hit & dit så känner jag mig faktiskt lite bättre

till mods.


I morgon är det första dagen på Luleåkalaset & jag kommer inte åka

dit i morgon.

Just nu vet jag inte om jag åker alls.

Ska jag fara så måste det springa en hel hjord av motivationshästar

rakt över mig.

Å vad är oddsen för det?


Jag har lärt mig någonting nytt.

En teknisk grej.

Jag tar foton med min telefon & sen blåtandar jag bara över dem till

datorn.

Inget minneskort, inga kablar.

Okomplicerade saker - I like!





// Melinda


  


  


  



Ovido - Quiz & Flashcards