Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Melinda - 9 augusti 2010 23:14


 

Jag kan tydligen genom att bara existera skapa problem för andra.

Du - jag är ledsen, men jag har inga planer på att sluta finnas till.

 

I dagens inlägg tänker jag inte linda in det hela i lika mycket silkespapper

som jag brukar göra.

Lika fritt som ordet, är det också att tolka mina meningar till precis vad man

själv behagar.

Skriver jag att björnen skiter i skogen, så kan det säkert handla om just dig.

Allt kan handla om dig.

För om man bor i en bubbla där Me, Myself & I lever och alla tre dyrkar

varandra högst och mest så är det ju klart att ingen kan finnas till som

cirkulerar utanför det spånfyllda skalet.

Vi som lever i världen på utsidan, vi delar ju den med andra, och här ifrån

den andra sidan har jag en liten häslning, en Newsflash, om du kan förstå

vad jag menar- allt handlar inte om Dig.

For real, lilla gumman.


Så, det var dagens Alex Schulman/Katrin Zytomierska.

Jag hoppas att jag slipper uppröras av idioti utav dess like igen, och det

önskar jag faktiskt inte för min egen skull. 



Dagen i bilder.


1. Härlig Måndag - vid gott humör.

2. Skrubbat peronalrummet från topp till tå.

3. Rally felplacerad.

4. Kvällsfika.

5. Rally förbannat söt.



// Melinda




  


  


  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards