Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Melinda - 29 augusti 2010 22:10


 

Jag måste tänka om.

Måste våga.

 

I morgon är det måndag, vilket innebär skoldag för min del.

Äntligen har jag nu kommit till den punkten att jag är igång.

Det är någonting alldeles speciellt med känslan att ansvarsfullt ta

tag i något som bara kan ske om det finns en egen drivande vilja.

Min vilja att komma fram & upp har lett mig till att öppna dörren

för nya möjligheter.

Hur bra det känns!


Just nu är jag precis halvvägs genom en 100 grammare choklad.

Jag har inte ätit en smula onyttiga saker på över en vecka & det

måste vara världsrekord för min del så jag njuter av varenda bit.

Många med mig har nog en rätt stark relation till just choklad.

Jag hävdar att det är beroendeframkallande.

Addiction.


Om mina planer helt och hållet går i stöpet nu så tänker jag inte

ge upp för det.

Då jobbar jag istället utifrån de förändrade förutsättningarna &

kör på enligt plan B.

Målet är det samma även om vägen dit kommer bli lite längre eller

aningen krokig.


Jag har haft en riktigt härlig helg som trots ett uttömt sömnkonto

gett positiv energi i överflöd.

Jag är redo & laddad för en intensiv arbets/skol & träningsvecka !!


Jag tog inte en enda bild på kräftskivan igår kväll.

Så jäkla dåligt, det var ju hur trevligt som helst.

Mixen av de människor som var där var det bästa.

Tack vänner för att ni fixade & trixade ihop det hela.

Love. 





// Melinda






  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards