Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Melinda - 16 augusti 2010 12:30


 

Jag har gått igenom samtalet i mitt huvud över 100 gånger.

Saker under ytan tog sig forcerande fram - mot min vilja.

 

Jag som du är bara människa.

Fel & brister.

 

Min helg har bestått av oändligt många ingredienser.

Vissa hade jag kunnat förutspå, andra kom som en blixt från klar himmel.

Nya & gamla möten varvas och gör mig glad, förvirrad, rädd & fnissig om

vart annat.

Gårdagen försvann snabbt eftersom Lördagsnatten blev onödig sen.

Vassholmen var klockrent sommarens trevligaste event och vi får aldrig

glömma hur mycket hårt arbete som ligger bakom tillställningen.


Jag lämnar det här inlägget i brist på ord, eller möjligheten att printa ner

alldeles för många ord...


Lunchprom med Jonna & Akke, sen ett besök hos Kjelle på Strömbergs

innan jag får käka lunch.


Jag lägger in några bilder från min & råttans helg.

En sak till bara, tack för alla fina upplysande kommentarer.

Kärlek :-)





// Melinda




  


        


  


  


   


   


   


    

  

Ovido - Quiz & Flashcards