Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Att älska

Av Melinda - 30 september 2009 17:48

 

 

Tänk att den minsta lilla varelsen är upphov till den största kraften av

allt som är ärligt och äkta i mitt liv!

 

Ett par av våra bilder....

 

// Melinda

 

  


  


  


 
 
Mallan

Mallan

30 september 2009 18:36

Fina bilder!

http://mallan79.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

1 oktober 2009 07:30

Fina bilder! Det ser ut att vara en klok liten krabat det där! =)

http://jensi.blogg.se

 
Bella

Bella

1 oktober 2009 08:46

Han är ju söt och tuff;-) Guu vad fina bilderna blev på er!! Kram kram

http://bellaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Melinda

1 oktober 2009 09:40

TACK!!! Det är jätteroligt att ha...// Kram Melinda

 
Ingen bild

Hanna & Wilja

1 oktober 2009 10:47

Oj så fina bilderna blev :)

 
Ingen bild

Verran

1 oktober 2009 15:03

Super fina bilder på er båda ....

 
Ingen bild

Ida N

1 oktober 2009 16:19

vilka fina bilder!!! :)

 
Ingen bild

Anna S

2 oktober 2009 11:19

Vilka fina bilder.....å tänk att en sån liten kille kan ge så mycket....har själv en dvärgschnauzer kille å skulle int´klara mej utan honom......:)

 
Ingen bild

Idol?

3 oktober 2009 12:16

KOllar du på Idol? tycker du Camilla är bra?

 
Ingen bild

Sasa

3 oktober 2009 14:37

Du är riktigt snygg men hunden ser för taskig ut. Men jag gillar ju riktiga Grand Danoiser så min åsikt kanske inte är helt relevant.

 
Ingen bild

Mamma

3 oktober 2009 23:17

Saknar er båda så MYCKET, du kan väl skicka några bilder på mailen, kram.

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

4 oktober 2009 00:19

FIN blogg. Jag gillar dina bilder :)

http://KYSSARS.SE

 
hundbiten

hundbiten

4 oktober 2009 10:45

Fina bilder! Gillar första bilden bäst, vilka ögon :) Och visst är det häftigt med hundar och all den energi de ger oss.
Ha en fin dag :)

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

4 oktober 2009 14:42

Underbara bilder!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mamma

4 oktober 2009 23:01

Älskade Melinda, kan du inte maila bilder på er till mej. Jag vill så gärna se er på min skärm varje dag, KRAM.

 
Ingen bild

Melinda

5 oktober 2009 15:25

Tack snälla för alla härliga kommentarer...Till "Mamma" jag ska maila, "Mita"..TACK!! Till "hundbiten"...du verkar förstå mig, inte alla som gör det :-) Till "KYSSAR"... Det glädjer mig! Till "IDOL"...jag har sett ETT Idolprog hittils....ska vänta lite med att uttala mig....Kommer ett inlägg inom kort...Till "Sasa" Ha ha, man tackar, kul att i allafall jag var iögonfallande :-), tur att smaken är delad! Till "ANNA S" du och jag är på samma ställe :-) Till Mallan, Hanna & W, Ida N, Verran, Bella och Jenny.....vad roligt att ni kikade in! // Melinda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 25 december 2011 20:53

  Varför kan man inte stanna tiden ? Behålla känslan.   Hemma hos min lillasyster i Öjebyn. Villan är en dröm. Superfint, superfräscht! Trevlig planlösning och plats för alla. Julien verkar stormtrivas med sitt rum.   Julaftonsmor...

Av Melinda - 17 december 2011 13:19

  Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too.   Jag ska fatta mig kort En person jag träffade på gymmet för en tid sen sa, efter en diskussion om att det ibland är svårt att ta sig iväg och träna, - "de...

Av Melinda - 3 december 2011 11:58

  Timeout Regression.   Veckan som snart har passerat till fullo, har innehållt trevliga möten, andra mera obligatoriska möten, julmat (nu börjas det) , och ett ungdomsdisco i nattklubben på hotellet. Med mera. Jag förtjänar inte att kä...

Av Melinda - 24 november 2011 16:06


  Man måste lita på, att saker faller på plats.   Jag måste ta en paus från jobbandet en stund. Jag finner en märklig ro i att skriva. Undrar om det bara är jag.   Igår kväll samlades vi hos Lotta. Vi tittade på resor och åt. Jag...

Av Melinda - 22 november 2011 10:21


  Time itself is so obscene. Time itself don't mean a thing.   Och på den tjugotredje dagen tränade hon. Efter en träningsfri svit om tjugotvå dagar bröt jag upp mitt latmaskliv till förmån för ett pass på gymmet i går kväll. Jag är eg...

Ovido - Quiz & Flashcards