Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Melinda - 2 maj 2010 13:51



 

Hon är så lik sin mamma.

Så klok, så engagerad och så mån.

Sanna.

 

Vi satt på salongen tillsammans i Fredags och pratade om jobbiga

saker som varit, herregud jag fanns där långt innan hon ens var

tilltänkt.

En ung tjej på snart 12 år fick mig att bita mig riktigt hårt i läppen

för att inte brist ut i gråt.

Samma när Danne ringde.

Oftast är jag lika känslomässigt intakt som en sten, känner ingenting,

kan ta på vad som helst utan att det berör, men ibland blir jag löljigt

blödig och hör min egen röst darra.

Då avslutar jag samtalet fortare än kvickt.


I helgen har jag hunnit med två träningspass, ett själv och ett med A.

Jag är nöjd med 4 bra besök på gymmet denna vecka och tar en vilodag

idag.

Känner bara att jag måste få in konditionsträningen på nåt sätt, måste

planera veckan som kommer så att det finns tid.

Skulle jag bara ha lite diciplin på mornarna så har jag gott om tid för det

innan jobbet.

Är bara att bestämma sig!!


Gårkvällen spenderades på en supertrevlig grillfest hos Jocke & Maria.

Singstar för hela slanten och vi hade superkul, alla deltog om än hellre

än bra :-)


Jag är relativt nyss hemkommen från Juliens fotbllscup i Risön.

Då jag inte hade bil och för den delen inte hade kört med tanke på att

vi drack vin igår så räddade Pär min dag.

Som den vän han verkligen är skjutsade han ut mig och råttan dit i morse.

Andy och barnen såg till att vi tog oss hem.

Frusna och blöta har vi intagit soffläge med täcken och filtar som en

riktig söndagseftermiddag.

Rally fick sig dessutom ett åk i diskhon.


Jag är absolut ingen människa som förespråkar hämd.

Dock kan jag just nu inte undgå att känna en gnutta av att rättvisa har

skipats och att ordningen är återställd, i det här fallet alltså.





// Melinda


  


  


  


  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards